Telersvereniging Prominent en DOOR bundelen dagelijkse leiding
11 Oct 2017Telersvereniging Prominent en DOOR bundelen dagelijkse leiding Jan Opschoor nieuwe algemeen directeur Prominent Jan Opschoor wordt per 1 november algemeen directeur van Prominent en blijft daarnaast algemeen directeur van DOOR. Prominent is een vereniging van 29 telers met in totaal 365 hectare tomaten. Door de aanstelling van Jan Opschoor is Prominent verzekerd van een optimale samenwerking tussen commerciële activiteiten via DOOR en de teelt- en kleinpakactiviteiten van Prominent. De commerciële activiteiten van Prominent verlopen sinds de oprichting van DOOR al via deze organisatie.
Telersvereniging Prominent en DOOR bundelen dagelijkse leiding
Jan Opschoor nieuwe algemeen directeur Prominent
Jan Opschoor wordt per 1 november algemeen directeur van Prominent en blijft daarnaast algemeen directeur van DOOR. Prominent is een vereniging van 29 telers met in totaal 365 hectare tomaten. Door de aanstelling van Jan Opschoor is Prominent verzekerd van een optimale samenwerking tussen commerciële activiteiten via DOOR en de teelt- en kleinpakactiviteiten van Prominent. De commerciële activiteiten van Prominent verlopen sinds de oprichting van DOOR al via deze organisatie.
Door Jan Opschoor ook verantwoordelijk te maken voor Prominent wordt de organisatie in de breedte nog slagvaardiger. “Door vanuit één directie aan te sturen worden de lijnen korter en efficiënter. Tevens wil ik graag, samen met de andere twee directieleden, medewerkers en telers, de sterke organisatie die er staat verder uitbouwen”, aldus Jan Opschoor.
Onder DOOR hebben 5 merken hun verkoop- en marketingactiviteiten gebundeld. Dit zijn Prominent als specialist in tomaat, Purple Pride in aubergine, Green Diamonds in komkommer en PapriCo en Sweetpoint in blok- en zoete puntpaprika. Voor de merken naast Prominent verandert er niets.
In de visie 2020 van zowel DOOR als Prominent is groei nodig om continu aan de marktwensen te voldoen. Het Prominent bestuur is ervan overtuigd met Jan Opschoor de juiste persoon gevonden te hebben om groei te realiseren en om continu aan de marktwensen te blijven voldoen.
Activeer de shopper om tomaten te eten op verrassende momenten
Bijvoorbeeld bij het ontbijt. Benieuwd naar het positieve effect hiervan?