This is Bella
10 Apr 2018Bella is opgegroeid in de stad. Met vrienden komt ze graag samen in het café van haar ouders. Aan het einde van de dag, soms wel twee tot drie keer per week. Het is altijd gezellig en fijn om verhalen te delen. Of juist even achterover te zitten en te genieten van wat er om je heen gebeurt. Daar wordt Bella gelukkig van.
“Ik ben Bella en ben opgegroeid in de stad. Met m’n vrienden kom ik graag samen in het café van m’n ouders. Aan het einde van de dag, soms wel twee tot drie keer per week. Het is altijd gezellig en fijn om verhalen te delen. Of juist even achterover te zitten en te genieten van wat er om je heen gebeurt. Daar word ik gelukkig van.”
Onze zoete cherry en cherry pruim trostomaten sluiten perfect aan op de wensen van Bella. Zij heeft haar geluksmomentje met vrienden op het terras, met een drankje én lekkere borrelhap. Zo kenmerkt iedere doelgroep zich door een bepaalde levensstijl. Neem naast de generatie van Bella, de generatie van Femke met haar gezin of ondernemer Laurens... Ze geven allemaal een andere invulling aan de dag met ieder hun eigen behoeftes op het gebied van eten.
Inzichten delen
In de drie video’s die we de afgelopen maanden gelanceerd hebben, laten we zien waar deze verschillende consumenten waarde aan hechten. Maar het laat ook zien hoe belangrijk het is om de juiste tomaat zo aantrekkelijk mogelijk aan te bieden bij de juiste consument. Een inkijkje in het dagelijks leven van onze belangrijkste doelgroepen heeft ons als Prominent al veel interessante inzichten en kansen opgeleverd. Met als doel om gezamenlijk met onze klanten de shopper experience te verbeteren en verkoopresultaten te optimaliseren.
Nieuwsgierig naar Bella? Bekijk de video en zie waar Bella gelukkig van wordt.
Activeer de shopper om tomaten te eten op verrassende momenten
Bijvoorbeeld bij het ontbijt. Benieuwd naar het positieve effect hiervan?