Plant nu een zaadje, pluk later de vruchten

02 Sep 2020

Snel kunnen schakelen is essentieel in Marketing en Sales. Acties zijn vaak gericht op de korte termijn: snel succes boeken en weer door. Maar verder kijken heeft zo zijn voordelen. Ga zelf op onderzoek uit of in gesprek met experts en verruim het blikveld. Wat zijn de ontwikkelingen voor de komende vijf jaar? Door nu een zaadje te planten, plukt u later de vruchten.

Snel kunnen schakelen is essentieel in Marketing en Sales. Acties zijn vaak gericht op de korte termijn: snel succes boeken en weer door. Maar verder kijken heeft zo zijn voordelen. Ga zelf op onderzoek uit of in gesprek met experts en verruim het blikveld. Wat zijn de ontwikkelingen voor de komende vijf jaar? Door nu een zaadje te planten, plukt u later de vruchten.

Een vooruitziende blik op de toekomst

Goed geïnformeerd blijven is nodig om te kunnen concurreren. Wat zijn de actuele ontwikkelingen in de markt? Welke trends zijn er zichtbaar? Wat is het toekomstperspectief? Door de ontwikkelingen zowel op nationaal als internationaal niveau te volgen en de AGF-sector met een vooruitziende blik te bekijken, blijft u iedereen een stapje voor. Tip: ga daarnaast in gesprek met experts en bekijk andere sectoren. Hun visie kan worden meegenomen in uw marketingstrategie.

De lange route van zaadje tot tomaatje

Prominent blijft up-to-date, relevant en risico’s nemen. Want alleen zo komen we verder. Ook onze tomatenkwekers en zaadveredelaars werken volgens dit principe. Met een vooruitziende blik ontwikkelen zij steeds nieuwe producten. Door nu te innoveren, groeien er straks verrassende varianten in de kas. Het complexe proces van veredeling is er een van de lange adem. De route van een zaadje tot perfect tomaatje kan wel tien jaar duren.

Een gezonde basis voor nieuwe generaties

Ook voor Marketing en Sales geldt: plant nu een zaadje, dan komt het later tot bloei. Wie consumenten nu weet te inspireren, plukt daar later de vruchten van. Actueel blijven is van belang, maar houdt daarbij altijd de toekomst in het achterhoofd. Door nu relevante kennis te delen, bouwt u aan een gezonde basis voor nieuwe generaties. Jong en oud krijgen niet alleen meer oog voor verse producten, maar ook meer plezier in de keuken!

DOOR Partners / Prominent bouwt aan een gezonde toekomst. Wilt u meer weten over onze verse producten? Neem gerust contact op met Wim van den Berg van DOOR Partners / Prominent: w.vandenberg@doorpartners.nl of +31 (0)6 5756 4346.

De verkoop, marketing en kwaliteitscontrole van Prominent tomaten verlopen via DOOR Partners B.V. Deze verkoopdochter maakt onderdeel uit van coöperatie DOOR U.A.

Activeer de shopper om tomaten te eten op verrassende momenten

Bijvoorbeeld bij het ontbijt. Benieuwd naar het positieve effect hiervan?