Samen staan we nog altijd voor de uitdaging om bij consumenten meer tomatenmomenten te creëren. Meer genieten, meer vitamines en meer energie. Inspireer de shopper met gezonde en voedzame (tomaten)gerechten die in een handomdraai op tafel staan. Oftewel gezond gemak. Join our challenge!
Growers United, de verkooporganisatie van Prominent tomaten, wil weten wat consumenten beweegt en is koploper als het gaat om internationaal georiënteerd shopper onderzoek. Via verschillende methoden meet Growers United wanneer shoppers welke afwegingen maken en waarom. Vervolgens wordt bepaald hoe daar het beste op kan worden ingespeeld. Zowel met het product als in het schap. Zo kunnen we samen met retailers een passende (marketing)strategie ontwikkelen die zowel shoppers, retailers als leveranciers verder helpt.
Hoe kunnen we tomaten bijvoorbeeld lekkerder en aantrekkelijker maken door alleen de verpakking te veranderen? Hoe kunnen we gedrag beïnvloeden? En zullen consumenten altijd doen wat ze zeggen? Op het Global Tomato Congress 2023 heb je kunnen zien en ervaren hoe Prominent de verkoop stimuleert door de toepassing van consumenten neurowetenschap. Benieuwd hoe? Bekijk de video en laat je verrassen.
In een handomdraai een gezond en voedzaam (tomaten) gerecht op tafel zetten? Je vindt hieronder drie heerlijke recepten ter inspiratie op de winkelvloer. Of bekijk hier al onze recepten.
Om een compleet beeld te krijgen van wat consumenten daadwerkelijk drijft en ook hun onbewuste afwegingen in kaart te…
Wie heeft er de laatste tijd goede stappen gezet naar een gezonde leefstijl en verdient een etentje voor twee?
Wie zet het meest heerlijke én verrassende tomatengerecht op tafel? Die uitdaging gaan vijf foodbloggers…
Samen staan we voor de uitdaging om meer tomatenmomenten te creëren. Benieuwd hoe wij onze kennis over het gedrag van de shopper inzetten om het product en het schap zo consumentvriendelijk mogelijk maken?