Onderzoek toont aan dat Duitse shoppers niet loyaal zijn aan één retailer maar kiezen voor de laagste prijs.
IGD Research deed begin september uitgebreid onderzoek onder shoppers in het Verenigd Koninkrijk en kwam met…
Deze conclusie uit een recent consumentenonderzoek van Deloitte is een mooie opsteker voor de AGF-sector.
Wil je in deze continu veranderende markt blijven groeien, dan zal je jezelf moeten onderscheiden van je concurrentie.
Vorige maand was Growers United aanwezig bij de internationale vakbeurs 'World of Private Label' in Amsterdam.
Om nog beter te weten wat consumenten drijft is Prominent een samenwerking gestart met Unravel Research; experts in…
In plaats van puur te sturen op (lage) prijs en (hoog) volume…
Niet alleen COVID-19 en de oorlog in Oekraïne hebben invloed op de inflatie…
Retailers moeten altijd scherp blijven. Door zich actief te richten op hun distributieproces…
Hoe speel je succesvol in op de actuele vraag vanuit de markt?
Retailers stunten steeds vaker met lage verkoopprijzen en acties om shoppers te trekken.
Het is een feit dat de koopkracht daalt. Hoe gaan Nederlandse consumenten daarmee om en waar valt…
Om de stijgende trend van obesitas onder kinderen te stoppen mogen retailers ongezonde producten niet meer op…
Wat zijn de ontwikkelingen in de retailsector, nu de wereld steeds sneller verandert?
Tomaten zijn sterspelers in wereldse gerechten.
De inflatie maakt dat consumenten minder te besteden hebben. Consumenten switchen daarom sneller van supermarkt.
Om continu kwaliteitsproducten te kunnen leveren voor een aantrekkelijke prijs…
De energiecrisis raakt de economie, wereldwijd. Ook onze telers hebben te maken met toenemende energiekosten.
Gezonde voedingskeuzes zijn zeker nu – tijdens de aanhoudende coronapandemie – extra belangrijk. Wat doen de WHO…
Consumenten geven aan nu meer te focussen op gezondheid, betekenisvolle producten en het gezinsleven.
Bijvoorbeeld bij het ontbijt. Benieuwd naar het positieve effect hiervan?