Gemak dient de mens. Niks mis mee natuurlijk, maar het oog wil ook wat.
Wat is er leuker dan samen in de keuken staan? Meedoen aan de Kids Food Challenge 2019.
Op de fiets naar het werk of in de trein naar huis…
Wat heeft doorgaans de voorkeur; versproducten leveren in bulk of met exclusieve producten specifieke markten bedienen?
In onze vorige blog vertelden we al dat consumenten bepalen of een product succesvol is of niet.
Door hun toegang tot meer informatie en kennis, neemt de macht van consumenten toe.
The Nielsen Company geeft aan dat Nederland volgend jaar een grote sprong voorwaarts zal maken wat betreft supermarkt…
Het inzetten van data en nieuwe technologieën biedt volop kansen voor de tomaat: van de teelt tot in het schap.
Ook 2019 staat in het teken van gezonder leven en bewuster omgaan met voeding.
De naderende Brexit op 29 maart 2019 brengt veel onzekerheid met zich mee voor ondernemers die zakendoen met het…
Hoe maken we de plastic afvalberg kleiner? Dat is een vraag die iedereen aangaat; van producent tot consument.
De toenemende fusies van verschillende multinationals veranderen het mondiale retaillandschap.
De tijd dat consumenten enkel seizoensgebonden groenten en fruit konden kopen en klaarmaken ligt ver achter ons.
Welke invloed heeft politiek, economie en cultuur op ons koopgedrag?
Lekker ontspannen shoppen in het weekend of even snel langs de discounter voor dagelijkse boodschappen?
De discussie over slimme verpakkingen wordt in de AGF-sector al jaren gevoerd. Maar wat maakt nou een goede verpakking?
Snel schakelen is waar het tegenwoordig om draait.
Het online bestellen van producten wordt steeds meer de standaard.
In de AGF-sector ligt de nadruk vooral op scherp inkopen…
Van 7 tot 9 februari staat Prominent op FRUIT LOGISTICA…
Bijvoorbeeld bij het ontbijt. Benieuwd naar het positieve effect hiervan?