Verse producten; deze term wordt veelvuldig gebruikt door producenten en retailers.
Ketensamenwerking is meer dan een korte termijnactie.
Nu de horeca alleen beperkt open is en mensen niet langer gebruik maken van bedrijfskantines door aanhoudend…
Het consumentenvertrouwen stijgt nu er meer vaccinaties worden gezet en de maatregelen rondom COVID-19 verder worden…
Coronacrisis of niet, consumenten willen goed, gezond en het liefst goedkoop eten.
Private labels, oftewel huismerken, worden steeds populairder.
De mondiale trend van retailers om hun private label, oftewel huismerk…
Wat zijn de trends in 2021? Welke kansen kan de AGF-sector benutten?
Het gaat om de inhoud, wordt er vaak gezegd. Toch kan een goede verpakking een AGF-product een enorme boost geven.
Of het nu gaat om de gezondheid op peil te houden of om de coronakilo’s te lijf te gaan…
Voor de coronacrisis begon was er in de AGF-sector een duidelijke trend zichtbaar van snelle en simpele gerechten.
Snel kunnen schakelen is essentieel in Marketing en Sales. Acties zijn vaak gericht op de korte termijn:
Een gezonde smoothie met tomaten? Een grappige tomatenlolly? Of gezellige tapas en pinchos?
Wie doet er mee met de Kids Food Challenge 2020? Waar de finale vorig werd georganiseerd in de Kookfabriek in Utrecht…
Nu de wereldeconomie afstevent op een recessie daalt het consumentenvertrouwen.
Om weerstand te bieden aan COVID-19 is een goede basisgezondheid cruciaal.
Hoe maak je tijdens het shoppen gezonde voedingskeuzes? De Nutri-Score kan uitkomst bieden.
Hoe kopen consumenten hun producten en waar zien we de meeste groei?
Tijdens het 'Global Tomato Congress' in Rotterdam…
Met de feestdagen in aantocht en het sinterklaas- en kerstassortiment in de winkels…
Bijvoorbeeld bij het ontbijt. Benieuwd naar het positieve effect hiervan?